Επιστροφή στην αρχική σελίδα

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2017

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ευδοκία Ζέρβα
Βασίλης Α. Πανταζής

Εθνοθεωρίες γονέων Ρομά για τον ρόλο του σχολείου στη διαμόρφωση της κοινωνικοπολιτισμικής ταυτότητας παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας

Χαρά Κυριακάκη
Οι περιβαλλοντικές αξίες μέσα από τα κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο
Ιωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Αναφορά στον Plessner: Παιδεία και Μισανθρωπία
Βασιλική Δήμου
Το μοντέλο βιωματικής μάθησης του Kolb:
Μια πρόταση εφαρμογής στα συστήματα συγκομιδής ξύλου
Δημήτριος Κολιός
Προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι κατά τη διαδικασία της μάθησης στο ΔΙΕΚ Άρτας του τμήματος Βρεφονηπιοκόμων
Βιβλιοκριτική

 

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2016

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Προλογικό Σημείωμα

Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Νίκη Δαλιανά

Προτάσεις για αποτελεσματική παρέμβαση σε διαταραχές αυτιστικού φάσματος

Αντιγόνη Βάκρου
Ιωάννης Δημάκος

Απόψεις εκπαιδευτικών σχετικά με την εκπάιδευση κωφών και βαρήκοων μαθητών
σε ειδικά σχολεία και σχολεία γενικής εκπαίδευσης

Χριστίνα Καμπυλαυκά
Κωνσταντίνος Γάκης
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Αυτο-ρύθμιση και στρατηγικές μάθησης μαθητών Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες
Ευτυχία Μητσοπούλου
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Προς μια παιδαγωγική της ενσωμάτωσης ενάντια στην προκατάληψη: μια κοινωνικογνωστική προσέγγιση
Μαρία Παλακαντωνάκη
Αικατερίνη Αντωνοπούλου
Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για μαθητές με προβλήματα όρασης και η αξιολόγησή τους
Ασημίνα Ράλλη
Φωτεινή Πολυχρόνη
Κωνσταντίνα Λάμπη

Οι γλωσσικές και μαθησιακές δεξιότητες μαθητών Ρομά και μη Ρομά που ανήκουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου
Μάνος Τσαλαμανιός
Ελένη Λαζαράτου
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Η διάσταση της ηθικής κρίσης στον αυτισμό υψηλής λειοτυργικότητας και στο σύνδρομο Asperger

Άννα Πρίντεζη
Φωτεινή Πολυχρόνη
Η αντιμετώπιση δυσκολιών στο γραπτό λόγο: Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2015

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Άλογο ή περί αμφισημίας ιππικής

Μανόλης Αλεξάκης
Περιφερειακός Σχεδιασμός στην Εκπαίδευση.
Πεδίο αυτονομίας και όρια διαμεσολάβησης

Χριστίνα Κάρμα
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στο Graceland University των ΗΠΑ με τη μέθοδο της ενεργού μάθησης

Ελένη Καινούργιου
Αντιγόνη-Άλμπα Παπακωνσταντίνου

Συνοχή, ανεκτικότητα, αλληλεγγύη στη σχολική τάξη.
Παραδείγματα εφαρμογής των αρχών της διαπολιτισμικής αγωγής

Δημήτριος Σαρρής
Ανάπτυξη της αφαιρετικής και συμβολικής λειτουργίας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Γνωστικο-ψυχαναλυτική προσέγγιση

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2013

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mανόλης Αλεξάκης
Μινωική κοινωνία και αισθητική στη νεοανακτορική περίοδο

Ιωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Διακοπή: Μια απόκρυφη ιστορία του συμβαίνοντος

Άννα Χ. Μαρκοπούλου
Η φιλοσοφική προσευχή ως μέσο αναγέννησης και ένωσης με το υπερούσιον εν

Κωνσταντίνος Η. Σταμόπουλος
Teachers effectiveness and personal characterestics

Χρυσή Καλπίνη-Παπαδοπούλου
Μαρία Θεοδωράτου-Μπέκου
Εξέλιξη και προσαρμογή του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον

Βιβλιοκριτική
Βασίλη Δημόπουλου: Η φιλοσοφία της Παιδείας

 

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2013

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Κατερίνα Κασιμάτη
Θεοδώρα Παπαγεωργίου

Εκπαιδευτικό σενάριο: «Η Ενδυμασία στην Αρχαία Ελλάδα» με αξιοποίηση e-portfolio

Polly Thanailaki
Female education and women domestic servants in nineteenth-century greek society

Μαρία Ξέστερνου
Η ψηφιακή αφήγηση στην εκπαίδευση.
Διεθνείς και ελληνικές πρακτικές

Ζαφειρώ Αραμπατζή
Διαφορετικότητα και διαχείρισή της στη σχολική τάξη.

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2012

Περιεχόμενα
Βασίλης Πανταζής
Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και Μετανάστευση
 
Άννα Χ. Μαρκοπούλου
Η ψυχή θεωρός και δημιουργός του νοητού Κάλλους στο πλατωνικό Συμπόσιον και η λειτουργία των αρετών της νοερώς ενεργούσης ψυχής
 
Δημήτρης Ζμπάινος
Αικατερίνη Αντωνοπούλου

Επιδόσεις εφήβων με ή χωρίς δυσλεξία σε δοκιμασίες που αξιολογούν την Τριαρχική Νοημοσύνη
 
Μαρία Καλαθάκη
Ο σεβασμός στην ποικιλότητα μέσα από τα έργα του Νίκου Καζαντζάκη για τη διδασκαλία των αξιών της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο Λύκειο
 
Κοσμάς Σκαβάντζος
Σκέψεις πάνω στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας. Ποιος φοβάται ακόμη την Λογική;


Παναγιώτα Νεοκοσμίδου
Σχέση προσδοκιών αυτοαποτελεσματικότητας και τακτικών διαχείρισης του στρες σε παιδιά σχολικής ηλικίας
 
Ιωάννης Θ. Παπαδόπουλος
Κωνσταντίνος Η. Σταμόπουλος

Αντιλήψεις και στάσεις των διευθυντικών στελεχών Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης για τη διοικητική λειτουργία του ελέγχου. Μελέτη περίπτωσης: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
 

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2012

Περιεχόμενα

Ιωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Ωκεία μετάστασις. Μια ανθρωπολογική-παιδαγωγική
προσέγγιση του κακού

 

Άννα Χ. Μαρκοπούλου
Οι διαβαθμίσεις της ιδέας του Κάλλους στο πλατωνικό
Συμπόσιον και η λειτουργία των θεωρητικών αρετών

 

Αggeliki Ηhatzi
Αrgyrios Αrgyriou
La dimension interculturelle dans le manuel scolaire
«Action.fr-gr 1»

 

Ζωή Καραμπατζακη
Δημήτρης Σαρρής
Πρόγραμμα παρέμβασης σε παιδιά με αναπτυξιακή
διαταραχή συντονισμού

 

Αναστασία-Σοφία Αλεξιάδου
Ο συναισθηματικός δεσμός βρέφους με το πρόσωπο
φροντίδας και οι συνέπειες αυτού στη μετέπειτα εξέλιξη των παιδιών

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2011

Περιεχόμενα

Κωνσταντίνος Βατόπουλος
Επικούρεια Γνωσιολογία: Ο ρόλος της «πρόληψης» στη δημιουργία σχηματισμού εννοιών

11

Μαρία Μαμούρα
Ευαγγελία Φρυδάκη
Η δημιουργία ως μετασχηματισμός: Προάγοντας τη μετασχηματιστική μάθηση εκπαιδευτικών και μαθητών. Παραδείγματα από το μάθημα της Ιστορίας

21

Πόλλη Θαναηλάκη
Η συμβολή των μισιοναρικών σχολικών εγχειριδίων στα πρώτα βήματα της γυναικείας εκπαίδευσης στην Ελλάδα κατά το 19 ο αιώνα .

47

Ιωάννης Παπαδόπουλος
Κωνσταντίνος Σταμόπουλος
Δημογραφικά χαρακτηριστικά εκπαιδευτικών και εργασιακό άγχος.

65

Stilianos Tampakis
Evangelos Manolas
Georgios Tsantopoulos
Christina Karapatsia

Drawing for the Protection of the Environment :
The Case of School Children in Alexandroupolis

99

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2011

Περιεχόμενα

Αικατερίνη Αντωνοπούλου
Χριστίνα Μιλτσακάκη

Δυνατότητες και δυσκολίες στη συμπεριφορά του εφήβου, συναισθηματική νοημοσύνη και εκφραστικότητα: εξέταση της μεταξύ τους σχέσης

11

Σταυρούλα Δουλάμη
Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Η γοητεία των παραμυθιών: χρήση και αξιοποίησή τους στο χώρο της Ειδικής Αγωγής

27

Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Παιδικό βιβλίο και πρώιμος γραμματισμός. Ο ρόλος των γονέων

45

Τρυφαίνη Σιδηροπουλου
Σοφία Δημητριαδη
Ασημίνα Ράλλη

Η μετάβαση του μικρού παιδιού σε διαφορετικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα

63

Σοφία Ζερδελή
Τριανταφυλλιά Σαραφίδου

Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και προτάσεις πρόσληψης και παραγωγής λεξιλογίου στο γλωσσικό μάθημα με εφαρμογή του κειμενοκεντρικού/επικοινωνιακού μοντέλου και της μεθόδου project σε επιλεγμένα κειμενικά είδη. Β’ Μέρος

85

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 3/2010

2010_3

Περιεχόμενα

Ιωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Η ρόγα της κυπάρισσος. Υπομνηματισμοί απ-άντησης στη «φιλοσοφία» της συν-άντησης

11

Δημήτρης Ζμπάινος
Αδαμαντία Γιαννακούρα

Η αξιολόγηση του σχολικού κλίματος από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Μια διερεύνηση σε Γυμνάσια της Αττικής

43

Aglaia Stampoltzis
Peter Pumfrey

The effects of text genre on children’s reading miscues and comprehension

61

Κωνσταντίνα Κουτρούμπα
Κωνσταντίνος Αμπελιώτης
Ελένη Σαρδιανού
Μαρίνα Κουμουτσάκου

Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών Γυμνασίου: Απόψεις και στάσεις των καθηγητών Οικιακής Οικονομίας

77

Σοφία Ζερδελή
Τριανταφυλλιά Σαραφίδου

Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και προτάσεις πρόσληψης και παραγωγής λεξιλογίου στο γλωσσικό μάθημα με εφαρμογή του κειμενοκεντρικού/επικοινωνιακού μοντέλου και της μεθόδου project σε επιλεγμένα κειμενικά είδη

95

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2010

 

Περιεχόμενα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ- ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ

Μορφές βίας και επιθετική συμπεριφορά στα τηλεοπτικά προγράμματα. Προτάσεις προστασίας της ψυχικής υγείας των ανήλικων τηλεθεατών στην Ελλάδα.

11

ΜARIA MAMOURA
Official curricula of the history subject in Greek secondary education from 1975 until today, focusing on the term of historical consciousness

23

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΡΔΟΛΑΙΜΗΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή στην Εκπαίδευση

37

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΜΟΥΖΗΣ
Η διδακτική των θρησκευτικών σε κωφούς μαθητές. Μια περιπτωσιολογική μελέτη

51

ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ε. ΠΑΝΤΑΖΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ι. ΜΑΝΩΛΑΣ

ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α. ΤΑΜΠΑΚΗΣ

Ηλεκτρική ενέργεια και περιβάλλον: Οι απόψεις καταρτιζόμενων πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών στην Παιδαγωγική

67

ΙΩΑΝΝΑ ΣΙΒΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΠΛΑΝΗ
Σταματία Αργυροπούλου-Λέντζου, Eπιτέλους, γονείς, ακούστε μας! (Έχουμε πολλά να σας πούμε...), εκδόσεις Σαββάλας, 2010

81

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2010

 

Ενός λεπτού σιγή
11+1 φιλοσοφικά κείμενα
εις μνήμην Τάσου Πανταζή

 

κατεβαστε το τεύχοςσε μορφή PDF

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 3/2009

κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

 

Περιεχόμενα

Βασίλειος Ε. Πανταζής
Η «ευχή» ως «ευλογία» στην παπαδιαμαντική ορθόδοξη ανθρωπολογία: Διδακτική πρόταση για το μάθημα των Θρησκευτικών

11

Δημήτριος Γεωργιαδης
Συμβουλευτική της σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

29

Γεώργιος Ιακωβίδης
Η αναγκαιότητα αναπροσαρμογής της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στην προοπτική οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης

41

Βασιλική Καραβίδα
Τομείς ανάπτυξης και αγωγής του παιδιού προσχολικής ηλικίας

57

Δημήτριος Κούρτης
Πρόληψη και αποκατάσταση μέσω της άθλησης και οι νέες τεχνολογίες

69

Ι.Ε. Θεοδωρόπουλος
Η εμπειρία ως έλλογη υπερβατικότητα: Αναξιφόρμιγγες και ανίατοι ιάτορες φόβου

73

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2009

κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

Περιεχόμενα

Βασίλειος Ε. Πανταζής
Θεολογική και ανθρωπολογική θεώρηση της «κακολογίας»: Διδακτική μεθοδολογία με αξιοποίηση της λογοτεχνίας
....

11

Ελένη Μπολιάκη
Σωκράτης: Ο μεγάλος δάσκαλος της ελευθερίας

25

Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Χρυσούλα Μελισσά- Χαλικιοπούλου

Παρεμβολές μητέρων κατά την ανάγνωση στο παιδί άγνωστης-γνωστης ιστορίας

57

Χρήστος Α. Τσέκος – Χρήστος Κ. Δήμας
Περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφόρος ανάπτυξη

71

Κωνσταντίνος Σ. Μητσόπουλος
Μεθοδολογικά ζητήματα των ευρωπαϊκώνσυγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης

79

Κωνσταντίνος Βατοπουλος
Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις της επικούρειας κοινότητας

101

Ι.Ε. Θεοδωρόπουλος
Άσκηση και ύπαρξη

109

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2009


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

Olivier Douville
Enfants et adolescents sous la guerr: du meurtre à la mort

11

Evangelia Frydaki
Student teachers’ thinking towards conceptual alternatives of teaching and curriculum

33

Βασίλειος E . Πανταζής
Διδακτική προσέγγιση της θεολογικής έννοιας της «οδού» στον Παπαδιαμάντη,
βασισμένη στην ανθρωπολογική θεώρηση του χώρου

59

Ευθυμία Πεντέρη – Κωνσταντίνος Πετρόγιαννης
Η μετάβαση των παιδιών ρόμικης καταγωγής στο δημοτικό σχολείο: Απόψεις εκπαιδευτικών και τσιγγάνων μητέρων για την κοινωνική και γνωστική λειτουργικότητα τους

91

Κωνσταντίνος Βατόπουλος
Η έννοια του «συμπεφορημένου» ως συστατικό στοιχείο της επικούρειας πρακτικής ηθικής

105

Ηρακλής Αγγελόπουλος – Ευστάθιος Γκοργκόλης
Εννοιολογικοί χάρτες: εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης

127

Γεώργιος Ιακωβίδης
Εκπαίδευση και τεχνικός πολιτισμός

137

 

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 3/2008


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

Polly Thanailaki
The role of Women’s Press in the shaping of Female Model in the 19 th century Greek society

11

Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Πρωτόνοια και εμβρισμός: Υπαρξιακά-παιδαγωγικά επίκαιρα και πατερική εμπειρία

33

Γεώργιος Ιακωβίδης
Οι κοινωνικές μεταμορφώσεις και η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση

59

Κωνσταντίνα Κουτρούμπα
Στρατηγικές ενίσχυσης της δημιουργικής σκέψης μέσω της διδασκαλίας του μαθήματος της οικιακής οικονομίας

79

Ευάγγελος Μανωλάς
Κοινωνιολογία και κοινή γνώση: Η διδασκαλία του φαινομένου του διαζυγίου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

95

Βασιλικη Καραβιδα
Το παιδαγωγικό υλικό στα προσχολικά ιδρύματα. Ιδιότητες και κατηγορίες του

103

Δημήτριος Κούρτης
Τα πολυμέσα στη διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης, και στη βασική εκπαίδευση. Προϋποθέσεις θεσμικές, τεχνικές και προσωπικού. Μια εμπειρική ανακοίνωση

111



Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 2/2008


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Φιλοσοφική και πατερική συνάντηση: Αναφορά στον O . F . Bollnow

11

Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Καραμούζης
Ο Έλληνας Κωφός μέσα από την ελληνική πεζογραφία των τελών του 19 ου και 20 ου αιώνα

35

Αλέξανδρος Θεοδωρίδης
Αυτονομία και Παιδαγωγική Πράξη

67

Σαράντος Ψυχάρης-Δέσποινα Μπονιάτη
Διερεύνηση και αποτίμηση των κινήτρων μάθησης των μαθητών για τη Φυσική

85

Αναστάσιος Πανταζής
Η έννοια της πόλεως στον Κορνήλιο Καστοριάδη

99

Κυριακή Περδικέα
Η κοινωνική ανισότητα στην εκπαίδευση. Έχει ευθύνη το σχολείο για την άνιση επίδοση των μαθητών και την εκδήλωση παραβατικής συμπεριφοράς;

119

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1/2008


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

Ευαγγελία Φρυδάκη
Οι αξίες στη διδασκαλία και η διδασκαλία των αξιών. Μια ιστορική, θεωρητική και ερευνητική ανασκόπηση

11

Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Helmut Plessner: 63 κεφάλαια περί ανθρώπου

29

Παρασκευή Γκόλια
Νεότερη Ελληνική Ιστορία και Διδακτική: Εκπαιδεύοντας στη Σχολική Ιστορία

43

Polikarpos Karamouzis
Religious Education, National Tradition and Multicultural Societies. The necessity of Multi–Religious Education in the Modern Greek Society

67

Eleni Boliaki
Nietzsche and the Reversal of Reversals

77

Ελένη Καινούργιου
Η Διγλωσσία σε επιλεγμένα Προσχολικά Ιδρύματα Ελλάδας, Αγγλίας και Γερμανίας στο πλαίσιο της Διαπολιτισμικής Αγωγής

89

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1,2,3/2007


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf

ΤΕΥΧΟΣ 1

Alivisos Sofos- Ilias Athanasiadis
Mediennutzung und Μedienkompetenz in der universitären Ausbildung im Fachbereich Geisteswissenschaften in Griechenand

13

Maria Papaioannou- Μary Κoutselini
Students’ gender stereotypes and beliefs. Comparison with TV stereotypes

33

Τρυφαίνη Σιδηροπούλου- Ασημίνα Ράλλη- Κωνσταντίνα Τσαούλα- Μαρία Ζέρβα
Αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος: Η σχέση ακαδημαϊκού και επαγγελματικού πλαισίου από Παιδαγωγούς Προσχολικής Αγωγής.

55

Δήμος Ισπυρίδης
Το νέο διδακτικό εγχειρίδιο του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Ε’ τάξη της Α’θμιας εκπαίδευσης. Μια πρώτη σύγκριση με το παλιότερο εγχειρίδιο και αντίστοιχες διδακτικές προτάσεις

79

ΤΕΥΧΟΣ 2

Ioannis E. Theodoropoulos
O.F. Bollnows unvollendete „Neue Geborgenheit“. Versuch über die existenzphilosophisch-pädagogische Bedeutung der Ungeborgenheit.

95

Ευάγγελος Ι. Μανωλάς
Η χρήση του παραθέματος στη διδασκαλία της Κοινωνιολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Τα κοινωνικά γεγονότα του Emile Durkheim

113

Ρένια Γασπαράτου
Φιλοσοφία του κοινού νου και φιλοσοφία για παιδιά: Δύο αντικρουόμενα φιλοσοφικά εγχειρήματα

123

Μαρίνα Τζούλη
Χρόνου Ιστορίες μέσα απ’ τον καθρέφτη της Αλίκης

137

ΤΕΥΧΟΣ 3

Βασίλειος Χαρίτος-Αδαμάντιος Παπασταμάτης-Ευφροσύνη Πιέρρου
Ζητήματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών

171

Ιωάννης Αδαμόπουλος
Aντιλήψεις των εκπαιδευτικών νομικών και πολιτικών επιστημών για την παιδαγωγική κατάρτιση και επιμόρφωση

185

Δημήτριος Γεωργιάδης-Χαράλαμπος Ζουρίδης
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και ενσωμάτωση στην αγορά εργασίας: Το παράδειγμα του Σ.Δ.Ε. Πάτρας

203

Χρήστος Δημόπουλος
H διοίκηση του σχολείου

219

Παιδαγωγικός Λόγος

τεύχος 1,2,3/2006


κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf


 
     

 

Επιστροφή στην αρχική σελίδα- © Παιδαγωγικός Λόγος