Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2017 |
 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ευδοκία Ζέρβα
Βασίλης Α. Πανταζής
Εθνοθεωρίες γονέων Ρομά για τον ρόλο του σχολείου στη διαμόρφωση της κοινωνικοπολιτισμικής ταυτότητας παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας |
Χαρά Κυριακάκη
Οι περιβαλλοντικές αξίες
μέσα από τα κείμενα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο |
Ιωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Αναφορά στον Plessner: Παιδεία και Μισανθρωπία |
Βασιλική Δήμου
Το μοντέλο βιωματικής μάθησης του Kolb:
Μια πρόταση εφαρμογής στα συστήματα συγκομιδής ξύλου |
Δημήτριος Κολιός
Προβλήματα που αντιμετωπίζουν
οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι κατά τη
διαδικασία της μάθησης στο ΔΙΕΚ Άρτας του τμήματος Βρεφονηπιοκόμων |
Βιβλιοκριτική |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2016 |
 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2015 |
 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2013 |
 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2013 |
 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2012 |
 |
Περιεχόμενα
Βασίλης Πανταζής
Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και Μετανάστευση |
|
Άννα Χ. Μαρκοπούλου
Η ψυχή θεωρός και δημιουργός του νοητού Κάλλους στο πλατωνικό Συμπόσιον και η λειτουργία των αρετών της νοερώς ενεργούσης ψυχής |
|
Δημήτρης Ζμπάινος
Αικατερίνη Αντωνοπούλου
Επιδόσεις εφήβων με ή χωρίς δυσλεξία σε δοκιμασίες που αξιολογούν την Τριαρχική Νοημοσύνη |
|
Μαρία Καλαθάκη
Ο σεβασμός στην ποικιλότητα μέσα από τα έργα του Νίκου Καζαντζάκη για τη διδασκαλία των αξιών της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη στο Λύκειο |
|
Κοσμάς Σκαβάντζος
Σκέψεις πάνω στην ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας. Ποιος φοβάται ακόμη την Λογική; |
|
Παναγιώτα Νεοκοσμίδου
Σχέση προσδοκιών αυτοαποτελεσματικότητας και τακτικών διαχείρισης του στρες σε παιδιά σχολικής ηλικίας |
|
Ιωάννης Θ. Παπαδόπουλος
Κωνσταντίνος Η. Σταμόπουλος
Αντιλήψεις και στάσεις των διευθυντικών στελεχών Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης για τη διοικητική λειτουργία του ελέγχου. Μελέτη περίπτωσης: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου |
|
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2012 |
 |
Περιεχόμενα
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2011 |
 |
Περιεχόμενα
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2011 |
 |
Περιεχόμενα
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 3/2010 |
|
Περιεχόμενα
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2010 |
|
Περιεχόμενα
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2010 |
|
Ενός λεπτού σιγή
11+1 φιλοσοφικά κείμενα
εις μνήμην Τάσου Πανταζή
κατεβαστε το τεύχοςσε μορφή PDF |
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 3/2009 |

κατεβάστε το τεύχος
σε μορφή pdf
 |
Περιεχόμενα
Βασίλειος Ε. Πανταζής
Η «ευχή» ως «ευλογία» στην παπαδιαμαντική ορθόδοξη ανθρωπολογία: Διδακτική πρόταση για το μάθημα των Θρησκευτικών |
11 |
Δημήτριος Γεωργιαδης
Συμβουλευτική της σταδιοδρομίας στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας |
29 |
Γεώργιος Ιακωβίδης
Η αναγκαιότητα αναπροσαρμογής της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στην προοπτική οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης |
41 |
Βασιλική Καραβίδα
Τομείς ανάπτυξης και αγωγής του παιδιού προσχολικής ηλικίας |
57 |
Δημήτριος Κούρτης
Πρόληψη και αποκατάσταση μέσω της άθλησης και οι νέες τεχνολογίες |
69 |
Ι.Ε. Θεοδωρόπουλος
Η εμπειρία ως έλλογη υπερβατικότητα: Αναξιφόρμιγγες και ανίατοι ιάτορες φόβου |
73 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2009 |
|
Περιεχόμενα
Βασίλειος Ε. Πανταζής
Θεολογική και ανθρωπολογική θεώρηση της «κακολογίας»: Διδακτική μεθοδολογία με αξιοποίηση της λογοτεχνίας ....
|
11 |
Ελένη Μπολιάκη
Σωκράτης: Ο μεγάλος δάσκαλος της ελευθερίας
|
25 |
Τριανταφυλλιά Νατσιοπούλου
Χρυσούλα Μελισσά- Χαλικιοπούλου
Παρεμβολές μητέρων κατά την ανάγνωση στο παιδί άγνωστης-γνωστης ιστορίας
|
57 |
Χρήστος Α. Τσέκος – Χρήστος Κ. Δήμας
Περιβαλλοντική εκπαίδευση και αειφόρος ανάπτυξη
|
71 |
Κωνσταντίνος Σ. Μητσόπουλος
Μεθοδολογικά ζητήματα των ευρωπαϊκώνσυγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης
|
79 |
Κωνσταντίνος Βατοπουλος
Οι παιδαγωγικές αντιλήψεις της επικούρειας κοινότητας
|
101 |
Ι.Ε. Θεοδωρόπουλος
Άσκηση και ύπαρξη
|
109 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2009 |
|
Olivier Douville
Enfants et adolescents sous la guerr: du meurtre à la mort
|
11
|
Evangelia Frydaki
Student teachers’ thinking towards conceptual alternatives of teaching and curriculum
|
33
|
Βασίλειος E . Πανταζής
Διδακτική προσέγγιση της θεολογικής έννοιας της «οδού» στον Παπαδιαμάντη,
βασισμένη στην ανθρωπολογική θεώρηση του χώρου
|
59
|
Ευθυμία Πεντέρη – Κωνσταντίνος Πετρόγιαννης
Η μετάβαση των παιδιών ρόμικης καταγωγής στο δημοτικό σχολείο: Απόψεις εκπαιδευτικών και τσιγγάνων μητέρων για την κοινωνική και γνωστική λειτουργικότητα τους
|
91
|
Κωνσταντίνος Βατόπουλος
Η έννοια του «συμπεφορημένου» ως συστατικό στοιχείο της επικούρειας πρακτικής ηθικής
|
105
|
Ηρακλής Αγγελόπουλος – Ευστάθιος Γκοργκόλης
Εννοιολογικοί χάρτες: εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης
|
127
|
Γεώργιος Ιακωβίδης
Εκπαίδευση και τεχνικός πολιτισμός
|
137
|
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 3/2008 |
|
Polly Thanailaki
The role of Women’s Press in the shaping of Female Model in the 19 th century Greek society
|
11 |
Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Πρωτόνοια και εμβρισμός: Υπαρξιακά-παιδαγωγικά επίκαιρα και πατερική εμπειρία
|
33 |
Γεώργιος Ιακωβίδης
Οι κοινωνικές μεταμορφώσεις και η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
|
59 |
Κωνσταντίνα Κουτρούμπα
Στρατηγικές ενίσχυσης της δημιουργικής σκέψης μέσω της διδασκαλίας του μαθήματος της οικιακής οικονομίας
|
79 |
Ευάγγελος Μανωλάς
Κοινωνιολογία και κοινή γνώση: Η διδασκαλία του φαινομένου του διαζυγίου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
|
95 |
Βασιλικη Καραβιδα
Το παιδαγωγικό υλικό στα προσχολικά ιδρύματα. Ιδιότητες και κατηγορίες του
|
103 |
Δημήτριος Κούρτης
Τα πολυμέσα στη διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης, και στη βασική εκπαίδευση. Προϋποθέσεις θεσμικές, τεχνικές και προσωπικού. Μια εμπειρική ανακοίνωση
|
111 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 2/2008 |
|
Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Φιλοσοφική και πατερική συνάντηση: Αναφορά στον O . F . Bollnow
|
11 |
Αρχιμανδρίτης Ιωάννης Καραμούζης
Ο Έλληνας Κωφός μέσα από την ελληνική πεζογραφία των τελών του 19 ου και 20 ου αιώνα
|
35 |
Αλέξανδρος Θεοδωρίδης
Αυτονομία και Παιδαγωγική Πράξη
|
67 |
Σαράντος Ψυχάρης-Δέσποινα Μπονιάτη
Διερεύνηση και αποτίμηση των κινήτρων μάθησης των μαθητών για τη Φυσική
|
85 |
Αναστάσιος Πανταζής
Η έννοια της πόλεως στον Κορνήλιο Καστοριάδη
|
99 |
Κυριακή Περδικέα
Η κοινωνική ανισότητα στην εκπαίδευση. Έχει ευθύνη το σχολείο για την άνιση επίδοση των μαθητών και την εκδήλωση παραβατικής συμπεριφοράς;
|
119 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1/2008 |
|
Ευαγγελία Φρυδάκη
Οι αξίες στη διδασκαλία και η διδασκαλία των αξιών. Μια ιστορική, θεωρητική και ερευνητική ανασκόπηση
|
11 |
Iωάννης Ε. Θεοδωρόπουλος
Helmut Plessner: 63 κεφάλαια περί ανθρώπου
|
29 |
Παρασκευή Γκόλια
Νεότερη Ελληνική Ιστορία και Διδακτική: Εκπαιδεύοντας στη Σχολική Ιστορία
|
43 |
Polikarpos Karamouzis
Religious Education, National Tradition and Multicultural Societies. The necessity of Multi–Religious Education in the Modern Greek Society
|
67 |
Eleni Boliaki
Nietzsche and the Reversal of Reversals
|
77 |
Ελένη Καινούργιου
Η Διγλωσσία σε επιλεγμένα Προσχολικά Ιδρύματα Ελλάδας, Αγγλίας και Γερμανίας στο πλαίσιο της Διαπολιτισμικής Αγωγής
|
89 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1,2,3/2007 |
|
ΤΕΥΧΟΣ 1
Alivisos Sofos- Ilias Athanasiadis
Mediennutzung und Μedienkompetenz in der universitären Ausbildung im Fachbereich Geisteswissenschaften in Griechenand
|
13 |
Maria Papaioannou- Μary Κoutselini
Students’ gender stereotypes and beliefs. Comparison with TV stereotypes
|
33 |
Τρυφαίνη Σιδηροπούλου- Ασημίνα Ράλλη- Κωνσταντίνα Τσαούλα- Μαρία Ζέρβα
Αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος: Η σχέση ακαδημαϊκού και επαγγελματικού πλαισίου από Παιδαγωγούς Προσχολικής Αγωγής.
|
55 |
Δήμος Ισπυρίδης
Το νέο διδακτικό εγχειρίδιο του μαθήματος των Θρησκευτικών στην Ε’ τάξη της Α’θμιας εκπαίδευσης. Μια πρώτη σύγκριση με το παλιότερο εγχειρίδιο και αντίστοιχες διδακτικές προτάσεις
|
79 |
ΤΕΥΧΟΣ 2
Ioannis E. Theodoropoulos
O.F. Bollnows unvollendete „Neue Geborgenheit“. Versuch über die existenzphilosophisch-pädagogische Bedeutung der Ungeborgenheit.
|
95 |
Ευάγγελος Ι. Μανωλάς
Η χρήση του παραθέματος στη διδασκαλία της Κοινωνιολογίας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Τα κοινωνικά γεγονότα του Emile Durkheim
|
113 |
Ρένια Γασπαράτου
Φιλοσοφία του κοινού νου και φιλοσοφία για παιδιά: Δύο αντικρουόμενα φιλοσοφικά εγχειρήματα
|
123 |
Μαρίνα Τζούλη
Χρόνου Ιστορίες μέσα απ’ τον καθρέφτη της Αλίκης
|
137 |
ΤΕΥΧΟΣ 3
Βασίλειος Χαρίτος-Αδαμάντιος Παπασταμάτης-Ευφροσύνη Πιέρρου
Ζητήματα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών
|
171 |
Ιωάννης Αδαμόπουλος
Aντιλήψεις των εκπαιδευτικών νομικών και πολιτικών επιστημών για την παιδαγωγική κατάρτιση και επιμόρφωση
|
185 |
Δημήτριος Γεωργιάδης-Χαράλαμπος Ζουρίδης
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και ενσωμάτωση στην αγορά εργασίας: Το παράδειγμα του Σ.Δ.Ε. Πάτρας
|
203 |
Χρήστος Δημόπουλος
H διοίκηση του σχολείου
|
219 |
|
Παιδαγωγικός Λόγος
τεύχος 1,2,3/2006 |
|
|
|
|
|